Komplimang?

När jag var ute i fredags på Hallands så stod jag och puffa till håret lite inne på damernas, då kommer en lagom halvberusad tjej in och tittar på mig och utbrister: "Fan va fint! Är du lite sådär halv-emo?" Hennes röst lät som om det var menat som en komplimang men jag själv är lite skeptisk. För mig känns emo som, ja, ett skällsord? Blev paff och visste inte vad jag skulle svara, tror jag lyckades harkla ur mig något som: "Nja det där med att skära sig har aldrig varit min grej..."

Var även en kille som inledde sitt försök till att ragga med: "Är du en såndär alternativ tjej?" Hatar det ordet. Och vad man än svarar blir det fel. Suck.



Självklart ser jag ganska emo ut på den enda bilden jag är med på från i fredags (hitills, kändes som jag var med på en del bilder):


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Tycker inte du ser så emo ut faktiskt men men.



sv:

Nu när du säger dig var den lite komisk ;)

2010-06-21 @ 17:10:56
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Himlaväktaren

jag tycker det är fint med själsord, skällsord är ju värre.

2010-06-22 @ 18:27:52
Postat av: Last Exit

Nja... inte speciellt mycket emo... jävligt snyggt med håret lite fram och på sidan dock!



Ha en skön jävla midsommar på dig! ;)

2010-06-25 @ 13:09:47
URL: http://lastexittonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0