Inför festivalen...

Sitter nu och har lite panik då jag har massa att göra inför SRF men typ ingen tid att göra det på... (upptagen helg osv) men har idag raidat apoteket på resorb, brus huvudvärkstabletter, solskyd och intimrakgel. Yupp I'm prepared. Kanske borde slänga in kylbalsam? Men sen tänkte jag om jag är smart och använder solskydd behöver jag då kylbalsamet, okej jag är snål :P

Har även funderat på det här med mat... Jag pallar ju inte ha med mig stormkök eller kylväska så min diet kommer typ bestå av bröd. Ett mål om dagen tar man och köper väl. Sen groggen, hur ska jag fixa det? Ska man handla i Sölvesborg? Jag tror nog på modellen att handla i Lund. Hade inte tänkt sätta i mig så jäkla mycket öl då man mår kasst dagen efter... Jag vill inte må kasst när bajamajor är alternativet.

Sen saker som behöver inhandlas! Fick tag i en spexig solhatt, hade egentligen tänkt försöka få tag på en keps, men blir värsta stråhatten, asball! Ska pimpa den dessutom och min fula ryggsäck :P Ska även försöka hitta en bikini, i värsta fall får man väl dock sola i underkläder och sedan hade en varm, snygg och skön hoodie varit prima.



DAMN VA PEPP JAG ÄR! FY FAN TYP SOMMARENS HÖJDPUNKT :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Typ sådär pepp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0