GLAD MIDSOMMAR :)

Igår hade jag en oförtjänt bra dag och denna verkar bli ännu bättre! Har dock haft en del att göra och därav lite seg med bloggandet. Mycket stall och tvättat... MÄNGDER! Måste ladda upp bilderna på tvätthögen, den var inte nådig!

Har även jobbat min sista dag innan semestern (igår). Fick ett par jättefina silver örhängen och chokladkaka (mums!) som lite "avslutning present" av min brukare. Mitt jobb är fan så jäkla bra, känns knappt som ett jobb.

Nej nu ska jag börja göra mig iordning för midsommarfirandet.

Ni får ha en riktigt fin midsommar :D





Kommentarer
Postat av: Isabella

Oh sicken tjusig mustasch!



Glad midsommar!

2010-06-25 @ 18:04:20
URL: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0