Ughhgghhhg, min hjärna.

Förfesten var lyckad och så var utgången med. Fan va man var on fire.
Fick sjukt mycket komplimanger. Säger att det är mina sjukt grymma dancemoves ;) Haha, nej skämt åsido, jag tror att det är det där lilla extra självförtroendet och peppen man utstrålar när allt har gått ens väg och humöret är på topp.


Träffade lite gamla klasskompisar med. Den ena brukar vara en fitta och typ aldrig hälsa under gymnasiet om man sågs i korridorerna, trodde sig som fan. Men han var riktigt trevlig igår. Tummen upp. Det gillas att man inte beter sig som man har en pinne i röven.
Men allt gott för något ont med sig... eller hur det nu var. Mitt huvud känns som sås och jag ska ut idag med. Men shitpommes det kommer bli bra idag.


Nej nu ska jag bada.



Tog inga bilder igår :/

Kommentarer
Postat av: Grodan

fin bild :D



sv: ja, the signal var helt okej faktiskt :)

2010-07-17 @ 12:43:04
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

haha har inte bestämt helt men det lutar åt djuiska ränder moahaha ;D ses ikväll då kanske!

2010-07-17 @ 14:05:37
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0