Revenge of the mjukisporr

Jupp, it sucks to be me... njao, well nästan.
Har fått virus på datorn (så är hemma hos mor o far och skriver). Och det är inte något litet busigt virus utan ett ont och elakt. Det är sånt man får för man tänker ladda hem Lolita (från 1997) och titta på. Såklart får jag förklara det för min brush: "Eh, jag alltså, eh, ladda hem en film. Och nu har jag elaktvirus..." "Vilken film?" "Ingen särskild..." "Mhm?" "Jo, eh, Lolita... alltså den från 1997!"          "Right..."


Det som är sämst är att jag nu inte verkar hitta rätt recoveryskiva. Hade ändå länge tänkt att blåsa datorn. Nu får jag bara en extra sporre. Men var är skivan?! GAH!!!!!!!!!!

Så ja om ni undrar varför jag inte är online osv. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Verkligen. va händer i helgen då? hoppas du får igång fanskapet snart!

2010-07-23 @ 11:57:07
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0