Peace and Love

Ja vad ska man skriva för att detta inte ska bli ett bisarrt långt inlägg som ingen orkar läsa?Tror jag kanske delar upp det lite, detta får bli själva festen/campingen delen, kanske.

På det hela taget kände jag mig ganska gammal, var rätt många unga så att säga….minisar. Och allmänt så lyckades jag aldrig bli ordentligt full, hmm, kanske första kvällen då jag hamnade i en ganska random mans tält, han var iaf inte lammkött men inte direkt min typ… Iaf jag insåg varför man inte ligger på festival – det var allmänt jättedåligt. Något minitält + luftmadras + skapligt full = sämst. Nej random hångel går väl an men tack vet jag krogragg och säng! Eller kanske större tält med liggunderlag istället och inte riktigt sånt fylleslag?

Dom andra kvällarna höll jag mig rätt bra i skinnet. Lyckades aldrig bli riktigt full, nästa år blir det mer starksprit. Dagarna var asvarma så jag och Charlotte drog med duschdraperi, silvertejp, kvastskaff från Rusta och byggde ett solskydd. Jag var värsta McGyver under festivalen, öppnade även konservburk med sax.Var fortfarande störtvarmt. Man kom inte undan värmen vilket gjorde en lat och missade massa band. Helvete. Det är en annan deal och missa för att man festar och har kul, men för att man är sliten, varm och trött… inte ok.

 

Annars var det som på det flesta festivaler. Gå runt i camp, förlora sin värdighet och vara glad J

Kommer även lite Dave citat senare o andra fina citat. Haha. Och diverse händelser från festival området.

 

 

Tack, Camp Omoralisk -2010! (bestod av):

Gabbe:

 

Charlotte:

 

Dave:

 

Åsa (den vackra bilringen bjuder jag på :P):

 

Och en vacker drös med småtöser som kom med för dom satte sina tält hos oss: Rebecca, Louise, Freja, Lisa o lite annat löst folk som tillkom :)

 


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

låter som förra årets olidligt varma p&l ^^ massa fjortisar överallt o men missade en massa bra band men man hade kul som fan.

2010-07-05 @ 20:17:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu scheisse är det minsta man kan säga. Jag brukar inte råka såhär illa ut, för solfaktor 30 har hittills fungerat väldigt bra på mig. Men inte den här sommaren. Andra gången jag bränner mig... Rackarns.

2010-07-05 @ 23:47:03
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Wendy Darling - Dead is the new alive

Det vet jag inte, men jag kan ta reda på det nästa gång jag träffar ägaren till sminket ^^

2010-07-06 @ 12:00:30
URL: http://bigbabypop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0