Festivalen eller ja, vad jag nu ska kalla detta…

Som ni vet om är jag verkligen inte renodlad rock. Skulle beskriva mig kanske lite som en smältdegel, all skit åker i, men ibland går det inte att smälta, oavsett hur mycket man höjer värmen. Eller vad var det för jäkla liknelse egentligen?

 

Iaf det banden som åkte ner under PL var (utan någon form av inbördes ordning):

 

Hardcore Superstar – var bäst : ) sjukt bra live, längst fram och öste!

Robyn – underbar stämning och dans

Jay-Z – älskar att dansa till hiphop, galet mycket folk

Imperial State Electric – Dregen var överrasknings artist, shit galen bra överraskning!

National teaterns rockorkester - sjunga med vänligt och härlig stämning.

Michael Monroe – publiken seg o liten, men Michael var galen som alltid

Crashdiet – publiken galet seg (sista dagen 15:30, 29 grader varmt, inte så konstigt), var längst fram (jag rockar alltid!), fick se Simons röv och tyvärr hade dom lite teknikstrul,

Europe – NOSTALGI :D

Familjen – hoppades att dom skulle spela snurrar i min skalle innan jag gick till Europe, var rätt kässt det jag såg

Hoffmaestro – överraskande roligt!

John Pogerty – Klassiskt och trevligt, var helt slut så satt bara o lyssna

Meshuggah – Hårt och bra, lyssnade på dom mycket när jag var 16-17, så blev lite nostalgi ändå!

Khoma – ren kärlek, dom är så jäkla bra, började med rätt liten publik, ballt att se hur fler slöt upp. Came home är kärlek.

Julian Casablanca – skön snubbe, skön konsert, trots regnet

The Hives – eller The Hiv, halva belysningen funkade inte, såg någon låt och gick vidare… minns inte vad jag titta på istället, dom är bra men aldrig riktigt fastnat på mig

The Ark – var dans och sjunga med vänligt, Ola hade helt klart bäst scen snack.

 

Band jag är mest arg att jag missade:

Alice in Chains

Them crooked Vultures

Kim Wilde

 

På det hela taget nice!

Har säkert missat en massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0