Eclipse

Idag ska Prillan och jag gå och se "Eclipse". Vi är dom två "twilight människorna" i vårat lilla tjejgäng. Fast Prillan är snarare nörd! Hehe. 

Det är ganska roligt för jag är team Jacob (älskar vargar och indianer!) och Prillan är team Edward (blö, trams!) men det roliga i det hela är att alla förväntar sig att det ska vara tvärtom. Mycket för jag var svartrockare och en av mina favoritfilmer är "En vampyrs bekännelse" och Prillan, ja hon verkar inte gilla mörka, mystiska och gothiska saker (no offence). Inte för jag gillar det så överdrivet mycket men, men...

Varför jag egentligen är Jacob fan är för att Edward säger ju det själv "allt med mig bjuder in dig" alltså gillar hon ju honom enbart för att han är vampyr och har den där dragningsförmågan. Nej en het, vild indian ska det vara! Som dessutom gör sig förtjänt av Bella utan några specialkrafter eller stuff.


RAWR! Hotness!




Egentligen är jag inte ett totalt Twilight fan utan mer läst böckerna (som är rätt kässt skrivna, dock fastnar man i dom ändå) och tycker filmerna är rätt sevärda. Om inte enbart spana in hur tjejerna i salongen reagerar.




Kommentarer
Postat av: Jempan

Sv: Heeelt rätt! Du har fattat galoppen! ;)

2010-07-20 @ 00:39:13
URL: http://jempan.se
Postat av: Wendy Darling - Dead is the new alive

Jag är lite kluven i den frågan då jag tycker att Bella borde välja Edward då hon faktiskt älskar honom mer än Jacob. MEN Ewdard är så jävla gay... Hade han haft en annan personlighet hade jag varit på hans sida, men han bara gnäller hela tiden. Och Robert Pattinson gnäller ännu mer, så allt blir bara ett enda stort gnällkalas. Därför blir det team Jacob, trots att jag inte är ett så särskilt stort fan av honom heller.

2010-07-20 @ 22:56:31
URL: http://bigbabypop.blogg.se/
Postat av: Prillan

Ett twilight-inlägg det trodde jag aldrig! Haha mörk och gothisk e han väl ändå inte:P Det är äkta kärlek ingen vampyr-grej åsa!;) Du e bästa twilight-kompisen<3 Hahaha, ska man se twilight, ska man se filmerna med oss! Team Edward all the way!!;D

2010-07-20 @ 23:53:33
Postat av: soffe

hahahahaha vi ar inte alls besatta av twiligt har pa andra sidan varlden..EHHHHHH haha. Killarna vi bor med o vi fjontar oss so javla mkt...men en sak e SAKER! DE E DEFINITIVT TEAM JACOB for min del..men vi e 3 mot 4 har...jacob jacob jacob! ihhh

2010-08-12 @ 06:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0