Sista jobbdagen

Pappa är snäll å kör lille Flick till jobbet. Vissa måste ju arbeta och knega på i industrisamhället - höhö!
Försökte ta en lite julig bild på mig själv precis med tomteluva på. Detta var det närmaste jag kom att se lite julig ut. Försöker tvångsfinna julstämning, vissa är inte som Prillan och kan knarka jul från höger till vänster. Visa måste tvinga ner skiten utblandat med små... stora doser starkglögg.


Nej här börjar bli lite mysigt hemma faktiskt. Nu måste jag svepa mitt kaffe och trotsa snöstormen!


Santa's little helper? Nja knappast ;)



Kommentarer
Postat av: M

I think you've been a bad girl ;P

2010-12-23 @ 10:50:05
Postat av: M

Haha ja :-D

De ska du nog klara med lite vilja ;-D

God jul!

2010-12-23 @ 12:18:50
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Resta

Fy sjuton vad hett!

2010-12-24 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0