Rebel without a cause


Kära vänner! Då ni inte har förstått ert bästa, vilket är helt ok, jag tror inte jag hade pungat ut 160kr för att se typ.. Ja vad nu ni ungdomar lyssnar på nuförtiden - svår pop? Så kommer det bli Flickvalls eskapader ikväll. Då man har lyckats röra sig i festivalkretsarna själv så är det väl dags att överta spelningskretsarna som en ensamseglare med. Men om ni skulle ångra er så vet ni var jag finns - med lite whiskey eller jäger skrikandes för min fulla flickröst i KB's mörka salar. 

Will we survive the streets are waiting in the dark?





Jag tar faktiskt inte alltid mig själv på  fullaste allvar och försöker posa cpsnyggt framför spegeln.

Ibland är jag bara cp:




Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: haha ja precis ;)

2010-12-10 @ 14:32:36
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Erika

Wooooh! Jag o min sis ska se Crashdiet! :D Vi kanske ses där? :D Jag har blont/orange-aktigt hår iaf :D och kommer vara glad och fullirull ^^ Min syster har typ orange hår.

2010-12-10 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0