Överlevde!

Jag överlevde min körlektion och bokade uppkörningen och teoriprovet till den 24/2. Så vi håller tummarna på att jag då kommer kunna köra så jag kan ta Ol' GG land och rike runt. Även känd som Gamle Gusten. Han är en mycket vacker bil och döpt efter en rollator som jag och Sofia en gång i världen skrev en förtjusande novell om. Eller egentligen var novellen mera om Gunn som letar efter sin försvunna rollator - Gamle Gusten.

Det är nog något av det mer störda verk som har skrivits.




Gamle Gusten är en hattbil (ni vet hur dom bilarna såg ut som man ritade som liten) eller en Volvo 240 GL



Men har en mera smutsgul färg, som denna:




Här behövs inget Pimp my ride - för damn vilken heting!



Kommentarer
Postat av: timbah

Det är med en tår i ögat jag beskådar en skönhet av sällan skådat slag. En betongburk, gjord av finaste smidet som finns på marknaden.

En epok, en volvo, på tiden när dom fortfarande byggde bilar (bakhjulsdrift)



Folk som pimpar en 240 med vinge, knulltejp och blingbling fälgar borde avrättas!

2010-12-16 @ 19:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0