Jag ska skriva en bok

Är helt seriös!
Har insett att just nu känns vardagen trist och grå. Och när jag inte orkar läsa körskoleteori eller träna, behöver jag något att fokusera på. Skrev i litterärgestaltning på gymnasiet två kapitel (första och sista) på en bok som min lärare uppskattade mycket och som jag tror hade blivit en bra bok. I alla fall grundtanken och idén. Den utspelar sig iofs i framtiden och är rätt mörk och inte alls särskilt behaglig men det borde kul att prova.

Kanske publicerar jag ett utkast någon gång, kanske det aldrig blir ett utkast? Jaja vi får se...


Jaja, en random bild då jag är på jobbet...


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Lycka till med boken om det blir ngn!

2010-12-02 @ 22:00:32
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0