Having trouble JUST holding the spoon.

Min mobil är trasig. Det är kul nästan jämt. På grund av min fuckade dygnsrytm kan jag inte sova längre. Jag vill sova. Jag vill inte vara sådär härligt efter-festande-mående.

Träffade sötaste Caroline och hennes lika söta och trevliga vänninan Josefin :) Träffa även Celina som jag lärde känna på WASP, sjukt söt liten brud :) Hade med sig "the-mother-tit-of-alcohol" (och så känt som en danska som har gjort hemmagjord stark glögg och hällt i en vanlig plastpåse - inte konstigt att man mår som man mår!) som alla flickorna sög girrigt av.  


Såg även / hälsade på fuckin Vic Zino igår. Haha, jag vart som en litet barn. Jag är as-AS-asdålig på att träffa folk jag beundrar. Blir som en femåring på julen och kan verkligen inte verka cool och oberörd. Sådär cool som Caroline var.. "Ja, han och Kim är typ skitnära vänner" (ser grymt oberörd ut) och jag kan inte ens fokusera. Härligt det där Åsa - du kommer aldrig besitta något street smart eller street cool skills! - Din lilla tönt! ;)



Snygg man vart igår! :)







Kommentarer
Postat av: ladydoordie

HAHAHAH, Åh Vic <3 Jag och en brud planerade att gå fram till honom och säga "asså... shit, vi känner igen dig?! Har du typ varit med i HM-katalogen eller något?".



Fast, precis som du så blev vi fjolliga så vi sket i det. Kände att det satt lite för mycket folk runt omkring som redan "visste vem jag var" och antagligen skulle tro att jag fullkomligt tappat förståndet. Vilket jag delvis hade.. jag hade druckit öl.



Men vad fan, låter som en bra kväll bruden! :) Själv är man liiite sugen på att haka på Bai Bangs spelning i örtofta ikväll och chilla, bara för att komma ut lite. Är inte helt kry än..



(ÅÅÅH, uppsattsskrivaren </3)

2010-12-11 @ 11:15:43
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: ladydoordie

sv: hahaha, hade ju varit jävligt kul faktiskt. MEn jag är så jävla töntig, haha! Närjag träffade Martin första gången vare dock lungt, men då var han ju med en vän till mig. Och min vän kom springades och skrek "kom hit med din fina röv så jag får klämma lite"! Så.. ja, ribban var liksom lagd där...



Nej, nu babblar jag igen. Fan ensam jävel.



Bai Bang är ett band (öh?). Du vet JB från Pretty Wild? Han spelar trummor i Bai Bang, helt okej chillband/pub-band om du frågar mig. Dessutom kostar det 100 kr inträde och då får man mat + en öl, sen kostar ölen 20 kr.

2010-12-11 @ 11:35:32
URL: http://ladydoordie.wordpress.com
Postat av: Vanadesse.

Kickass kv'äll igåååår! Hade jävligt roligt ;D Lagom jobbigt att gå upp halv 6 imorse fortfarande lite lurig... Haha jag är rätt oberörd i såna situationer ;) har en snygg bild på er som du kommer bli ägare av sen ;)

2010-12-11 @ 17:15:29
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0