Girls with muscles


Som sagt, var inte rädd att ta i på gymmet tjejer, för muskler är hett plus att det är nyttigt att ha muskler; både för skelettet, leder och faktiskt orka grejer! Man kommer inte helt plötsligt vakna en dag och se ut som en biffig man. För det krävs enormt hårt arbete - bulkperioder (man ligger på kcal överskott för att kunna bygga ordentligt med muskler) och ovan på det för att musklerna ska bli ådriga och danna en rejäl deff (kcalunderskott som "definierar" musklerna) samt i många fall en rejäl dos tillskott med testosteron i.

Här har ni lite töser som jag tycker har sjuk het mängd och utseende på sina muskler och jag lovar dom tar inga fjuttig vikt och kör 20 reps. Tungt och runt 8st, max 12st är att föredra  (förrutom när du värmer upp i övningen) :) 






Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Iiih det där för mkt muskler för min smak. i don't like ^^



hoppas nu du får ett grymt nyårsfirande imorgon :) för min del blir det nog nyktert. ingen utgång i kombination med förkylning = lika gärna skita i det o dricka vatten ;D

2010-12-30 @ 15:51:40
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0