Ett öppet brev till mina vänner

Hej sötnosar!
Vet ju att ni inte är nerdragna i rockträsket - men det är aldrig för sent! Därav föreslår jag att ni pungar ut 160kr imorgon och hänger med mig till KB och ser Crashdïet! Om ni inte har trillat dit innan lär ni göra det nu :)
Jag kommer erbjuda ett glatt humör och en Åsa som är mer än på lyset. Systemet ska raidas idag.
Efteråt kan vi antingen stanna på KB eller dra vidare till annat valfritt häng.

Puss o Kram
Slick i örat
///Åsa "Flickvall"

P.s. Troligen nappar ingen på detta ;( Vilket innebär att någonstans ute på Malmös gator imorgon kommer en oövervakad Flickis yra runt och det kan ju inte sluta bra? Så ta och ställ upp för samhället nu, samhället och mina framtida oäktingar till barn.

Puss igen..


Kan ju inte släppa ut det här trollet själv på gatorna...




Kommentarer
Postat av: rebecka

haha, sötis!

hade jag inte varit på julfest i skogen har jag ställt upp! men ändå mysigt om det skulle dyka upp en liten mini-åsa om nio månader, kör hårt!

2010-12-09 @ 09:57:04
Postat av: timbah

Snarare synd om samhället som stöter på en ensam flicka med sån hård attityd på stan =P

2010-12-09 @ 12:05:17
Postat av: Jamie

Sv: ja jag vet och jag får dregla över dem live på lördag. Woohoo!

Hoppas du får kul på Crashdiet.

2010-12-09 @ 16:56:49
URL: http://maryrotten.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

See you there ;)

2010-12-09 @ 17:24:38
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0