En studie i dåliga raggningsrepliker

Gårdagen vart crazyyyyah! Och jäkligt bra! Efter ha haft en Sofia och Åsa förfest - typ prova massa kläder, dricka alldeles för mycket och flumma sökte vi oss in till Malmö där Carro mötte upp <3 

Jag och Sofia hade med oss boken "Dåliga raggningsrepliker" med ut. Där vi lottade ut repliker vi skulle säga till lagom snygga män :) Jag fick: "Ursäkta, men vad heter du? Så jag vet vad jag ska skriva till tomten vad jag vill ha i julklapp..." Haha och den funka så jäkla bra! Och killen gilla Queensryche, som jag tbh inte har lyssnat så mycket på, så vi drog hem till honom och lyssna på dom, käka saltapinnar (snackset från 80-talet), drack grogg och hade allmänt trevligt (ja, det betyder barnförbjudet).

Sen idag blev det att man hängde på entré för att köpa julklappar. Blev julklappar och väldigt mycket kläder till mig själv... Men vi har inte New Yorker eller Monki i Lund så man får passa på när man har möjlighet!


Vilken trio!



Haha, själv tog jag 3 bilder igår och det var dessa:












SÅ JÄVLA VACKRA!


Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

jag ser ut som ett mongo thank you very much medans du e ascool me din rökeffekt ;D

2010-12-19 @ 20:56:06
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Prillan

Kul och se radarparet on the road again! :D <3

2010-12-19 @ 21:57:41
Postat av: Grodan

Bästa raggningsrepliken: "Men tjaaa, har du en ficklampa?" ;D

2010-12-20 @ 23:41:58
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0