Adventsmys

Åh vart riktigt trevligt idag. Vart på adventsmys fika hos min bästaste bäste Mia! Trevligt folk där och vi snacka om allt mellan himmel och jord. Även om ribban flera gånger var mer än begravd.

Jag känner mig helt peppad inför veckan och även om detta har varit en helg fylld med dekadens så blickar jag ändå framåt utan ångest. Helt underbar känsla. Jag vet inte vad det är med mig men jag kan nog sammanfatta mitt humör just nu: Jag mår bra. Framtiden känns ljus. Allt löser sig!



Undrar om denna livsglädje har och göra med att snön håller på att töa bort? Eller alla era underbara kommentarer kanske? Tack så mycket töser och pågar, ni anar nog inte hur mycket era kommentarer värmer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0