Sådär, nu har man gått i baklås

Det enda jag kan tänka på just nu är hur mycket jag vill shoppa. Och det är verkligen låg prioriterat just nu. Men nu är iaf nästan alla mina grejer i lägenheten nerpackade, förutom datorn, brödrosten, kaffekokaren, tvn och lite smått som bara ligger och dräller runt på rummet. Maten i kylskåpet och mina matlådor bör jag nog också ta. Men skänker väl det mesta av maten till min roomie, det kan han ha! ;P


Men just nu har jag lite dötid då jag väntar på att pappa ska hämta mig så jag kan få med all tvätt. Rätt skönt att bara sitta och dö framför datorn lite. Jag har ju trots allt semester. Ska nog spana in lite vad som ska spelas på malmöfestivalen. Kanske har tid att se något band. 



Tycker den här bilden motsvarar bra hur mitt sociala liv kommer vara tills jag flyttat/renoverat klart och varit hundvakt. Fast det är nog bra med några vita veckor...dagar.


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Kände inte av regnet så mycket då måste jag säga, måste varit magin av Alice som gjorde det.

2010-08-16 @ 19:57:06
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0