Men varför?

Har idag fått i mig kex... och 1/3 pizza. Gör ont att dricka, gör ont att äta. Känner mig fan inte reko. Jag som skulle målat och skaffat gymkort idag. Jaja, får väl bli nästa vecka. 

Nu har jag gnällt klart.

Jobbet är som tur väldigt soft just nu så behöver inte stanna hemma. Men blir nästan lite väl mycket twilightprat. Tipsade min brukare om Twilight, för jag misstänkte att hon skulle tycka om det. Det gjorde hon med råge. Alltså Prillan det är värre än dig! Måste få henne att snöa in på nåt annat. Rock månne?




Nice doggie!


Kommentarer
Postat av: heavylifestyle

Tufft, kämpa på! Jag tvekar inte en sekund på att du kommer vara en bättre förare än dom därute. De kör som påse nötter.



Hehe, halloncider är sliskigt och jag blir bakis av söta saker och skräpmat. Men jag vet inte om det slår nästan en hel flaska vitt vin adderat med 8 starköl i magen. Du kräker big time deluxe och det håller på i timmar tills det slutar. Kanske mindre roligt att vara med om, speciellt om man måste springa ut i trappan och sedan av en händelse slå i skallen i väggen och sedan resa sig upp och ut från trappan och slänga sig ner på gräsmattan och spy. Och som grädde på moset har du en yrsel som snurrar fortare än ett snabbtåg. Jag kommer aldrig att dricka vitt vin igen.

2010-08-23 @ 22:04:07
URL: http://heavylifestyle.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Jag e fan oxå sjuk! Blev smittad av min kompis som bodde här i helgen. Så jäääävla jobbigt. Deep är e jävla smittohärd haha.

2010-08-23 @ 22:12:42
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Prillan

Hahaha jag snackar väl inte sååå mycket Twilight!:) I lagom mängd och när det är relevant;D Fast egentligen kan det aldrig bli för mycket...



Åsa du borde se över din hälsa...det låter inte bra det här....tror inte du borde kolla upp det? Krya på dig<3

2010-08-23 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0