I'm singing in the rain!

Nu ska jag ta på mig gummistövlar, ta ett paraply och ta bussen ner till stan. Lämna grejerna på Erikshjälpen, mest gamla kläder.  Det är något jag rekommenderar alla att göra. Om ni har massa grejer hemma som ni inte använder, inte orkar lägga upp på tradera, tänker att någon gång ska ni sälja det på loppis och så ligger det där veckor, månader, år... Gå med det till Erikshjälpen istället eller varför inte Myrorna eller Humana. Om det är kläder som känns svårsålda accepterar även IM dom :) Så gör en god gärning istället för att ha bråtet liggandes eller att man slänger det.


Får se om man hinner med lite shopping med...




Kommentarer
Postat av: Wendy Darling - Dead is the new alive

Svar: Windows movie maker suger ju, så jag ska faktiskt ge det där sony-programmet en chans. Tack för hjälpen ^^

2010-08-17 @ 14:32:53
URL: http://bigbabypop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0