Crayyyyyzzah weekend!

Ja vart börjar man? Har varit lite seg med uppdateringarna då jag inte har några bilder. Men dom får komma efteråt. Behöver skriva av mig nu.


Denna helgen har varit dekadens, i nästan alla dess former. I fredags drog jag och min vapendragare Nadine ut (efter att jag dragit i mig 4-5 groggar och tittat på vansinniga youtube klipp). Vi skulle möta upp min bror och hans polare från Holland på Ariman men efter 5min där bestämde vi oss för att dra till Hallandsnation. Kom dit vid typ halv ett och jag var så jäkla pepp, dansa så svetten rann och ja spriten åkte väl ner... Drog i mig två drinkar och två-tre shots fram tills dom stängde, klockan två. På stället träffar vi två polare till mig från min gymnasie och spela-datorspel-i-mängder-tid. Iaf, vi följer med dom två på efterfest, då den enes föräldrar inte var hemma drog vi till deras hem.


Fy fan va sweet hus det var! Slutar med att Nadine och den ene snubben drar efter 20-30min (Hankypanky!), då jag och den andre hade dragit upp för att spela wii och dricka champagne. Tro det eller ej, men jag ägde, ÄGDE(!) på wii. Typ spelat det en gång innan, gjorde strike efter strike! Iaf, efter halva flaskan champagne mår jag mindre bra. Går å spyr och däckar på toalett golvet. Klass där Åsa!


Vaknar upp på soffan, visar sig att han hade burit in mig dit. Gentlemanna poäng på det! Iaf, vaknar upp på soffan ringer Nadine för att mötas upp på Donken. Shit vad utstirrad man blir när man drar runt i festkläder. Man trodde folk hade förståelse för det här med lördagar och söndamorgonar. Men verkar inte så. Sitter och fasar över barnfamiljer på donken (ska aldrig ha barn!) och pratar snusk. Nadine got lucky ;)!

Iaf, lördag som är lite mer smaskig kommer i nästa inlägg!





Kommentarer
Postat av: SANIBO

HAHAHAHAH klockren bild. måste spara ner den,



sv: oyes it will snygging!

2010-08-02 @ 02:27:20
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: soffe

hahha fan va varlden e liten.! Vi bodde pa ett hostel i queenstown, N.Z o denna bilden fanns i koket brevid husreglerna att man ska sluta dricka kl 9 ;D hahaha klockrent!

2010-08-12 @ 06:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0