Åh, dumma väder

Jag är strandsatt hemma. Försökte ta mig till stan, hade packat ner allt, letat rätt på busskortet, tar och går ut med mitt paraply............ SWOOOOOOOSH! Vind och regnvågen från hell och mitt paraply håller på att total blåsa sönder. Detta börjar likna... Detta liknar Sonisphere, fast blåsigare (YAY! SKÅNE!). Fast nu har man inget som frestar tillräckligt mycket för att ge sig ut - och det är ju skönt, även om jag hade föredragit en Mötley, Maiden, Cooper spelning istället :D

Nu ska jag stanna inne glo topmodel, vänta på att mor kommer hem så man kan spackla och planera upp lite roliga aktiviteter jag ska ta mig för i höst. Är fett sugen på att lära mig spela gitarr och är även lite sugen på att lira innebandy igen, jag var fan rätt bra en gång i världen.

Kanske även glo på lite möbler på IKEAs hemsida. En ny garderob hade behövts. 


Den här jäkeln ser rätt praktisk ut (finns ju typ inga snygga garderober!):





Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Men absolut! Det vore väldigt kul att bara träffa dig och fota som bonus :P

Kul att du funderat på lite mer seriösa bilder, jag gör det som sagt gärna.. Bah att höra av sig lite längre fram.

2010-08-17 @ 20:26:18
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0